Accepterad Tweky | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/elian1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? luvano#4415

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Tony Bogotta ska min karaktär heta och han ska vara av italienskt ursprung. Han är från Sicilien och kommer från det hårda livet. Han har härjat loss i många olika städer runt om i Europa men letar nu nya möjligheter i livet, så han kommer till denna stad för att se vad som finns och ta. Tony är en heder full man men är fullt kapabel till att smutsa ner händerna om det är vad som krävs för att få rättvisa och för att stå upp för sin sak! Tony är 28 år gammal och har varit fängslad i utlandet men vill kanske se över lagliga jobb som till exempel bilfirman. Han är en lugn person som tar allt som det kommer och använder sällan våld men under vissa omständigheter så gör han det som krävs som sagt. Han kommer att vara mer av en stilig man som kommer bära lite finare kläder (kappa, rock, chinos osv). Tony älskar bilar så han kommer med störst sannolikhet ägna sig åt saker som inkluderar bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att Unive är en bra server med rolig RP nivå. Har spelat på många andra servrar och har inte hittat det roliga som jag hittat här. Personligen tycker jag att Unive har en bra gemenskap och att det är en bra spelar bas vilket gör att man kan utöva och öka sin och andras RP nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att unive har väldigt bra scripts som gör att man kan göra i princip allt. Jag har däremot inte kunnat uppleva de riktigt ännu men hoppas på att jag kommer kunna göra det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att ha kul och inte makt eller pengar som folk kan göra i rp vilket e (powergaming2) vilket e ett (regel brott) jag spelar inte för makt och pengar jag tycker att de är roligt att förlora scenario och de roligt att vinna båda funkar för mig bara det är roligt för båda.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på multistaden innan och tyckte inte riktigt att det var hög RP nivå. Men har spelat på många olika svenska servers men också många brittiska och amerikanska servers som PheonixRP, RosbergetRP och OutOfRealityRP (men det var min bror som speladepå OFR). Jag hittade denna server genom en vän men han spelar inte fiveM längre.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka