Nekad Tweky | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? spozze#4415

Vem var det som bannade dig? albazy

Hur lång tid var din ban? 7 dagars ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde metagamingvilket är fel och inser det när albazy=STAFF som drog in mig i support och berättade vilket stort fel jag hade gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis ringde mig på discord och sa till mig vill du rpa då sa jag a vi kan rpa sen så ringde jag han ingame och sa kom till torget och hoppa in i min bil han sa okej. Han kommer till torget då säger han kom vi går och rånar 1 vid LSA jag sa okej vi drar ditt jag va inte deffa i discord jag sa till han ingame först vi rånar han när vi va vid LSA. men sen när vi rånade han så skrek jag i discord rikta på han vilket inte min kompis hörde i discord när han var deffad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att den var felaktig men vill bara ha en extra chans det är allt jag ber om och ja JAG har lärt mig efter min ban. så som det står när man går in på banöverklagan om du ångrar båt kan du överklaga det vilket jag gör nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tar lärdom av alla mina bans så som jag kommer göra med denna bannen som jag har fått kommer jag såklart ta lärdom av samt höja min rp nivå ingame och inte meta så det blir roligt för båda parterna i scenariot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra scenariot mycket roligare för mig och min kompis samt han som blev rånad men sprang iväg helt enkelt hade jag kunnat ta allt ingame och inte ens försöka prata med min väni discord

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra metagaming eller något annat och göra saker och ting annorlunda i det scenariot som jag gjorde då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag. Jag har bara en liten rad jag vill lägga till, om ni kollar mina tidigare bans kommer ni se att det var väldigt länge sedan jag blev bannad blir inte alls det länge för att jag har höjt min rp nivå som sagt och förstod det direkt när staffen Albazy tog upp det i support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka