Nekad Tweetyyy | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweetyyy

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? @Tweetyyy#6675

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online 10 timmar totalt varje dag.
Kommer spela 10 timmar varje dag så det är min aktivitet ibland så kmr jag ungefär spela 4-5-6 timmar per dag pga tränning eller skola.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt: 1 år vid ett ungefär jag har behövt göra nytt konto pga mitt förra konto behövde jag göra en verifiering på för misslyckades men detta kommer fortfarande gå riktigt bra!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 0 totalbans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till satt ingen begår regelbrott runt om kring än. Som servervakt så ska man se till satt ingen begår något regelbrott runt omkring sig ifall man som Servervakt ser att det är någon som begår ett regel brott så kommer jag springa till händelsen jag kommer då och använda mig av Medal för och kunna få bevis på händelsen när jag väll har fått klipp på händelsen så kommer jag och sedan sv-banna den personen som begick regelbrottet sedan så kommer jag och skicka in klippet ifrån Medal in i ban-bevis så kommer ni staffs när ni har tid så kommer ni svara och ta återgärder på det. Så vad är egentligen servervaktens uppgift? jo det är att se till satt inga brytter imot regeler runt omkring sig och sedan så ska man inte leta efter problem, Ifall man bemöter på problem så ska det ta återgärder alltså klipp skicka in i ban-bevis så kommer ni staff ta återgärder när ni har övrig tid till o sätta återgärder helt enkelt. Så detta är en servervakts uppgift det är en liten helper på server som försöker höja upp rp nivån för det bästa och ta bort alla lallare och regelbrytare runt omkring sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt på servern för att jag är riktigt trevlig riktigt snäll och är riktigt hjälpsam här på servern. Jag vill hjälpa till här på servern som en liten helper för och underlätta för alla er staffs här på servern så jag ansökte till servervakt för och kunna hjälpa er staffs/underlätta er för staffs satt jag som servervakt kan ta återgärder på det först och sedan så får ni staffs kolla igenom klippet i ban-bevis när ni har övrig tid och är klara med det viktiga staff arbetet ni har och göra, och när ni är klara så får ni ge återgärder på den personen som begick regelbrottet. Så jag vill bli servervakt för att hjälpa till underlätta för er staffs ta bort alla lallare se till satt ingen begår regelbrott runt omkring mig och vara en liten hjälpare här på servern som hjälper till er staffs på servern så det är därför jag ansökte, Och jag vill också bli servervakt för och höja rp nivån för det bästa eller försöka göra mitt bästa för och höja upp rp nivån till det bästa och kunna underlätta för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär ifall man som Servervakt är i ett butiks rån man har gizzla med sig men sedan skjuter gizzlan så stormmar polisen butiken och skjuter t.ex servervakten och då väljer servervakten att revva sig själv för att vinna scenariot och inte förlora scenariot, detta är ren korruption och ifall man begår det som servervakt så är det indragen-servervakt direkt om inte indragen-medlem också. Abuse är om man t.ex har väldigt låg hunger och behöver mat så dör man tillslut så använder man sig sedan av /revive för och kunna komma till liv igen. så i princip man revvar sig själv för att man dör av hunger, Detta kommer leda till indragen-servervakt omgående ifall man begår någon korruption eller abusar överhuvudtaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka