Accepterad Tweety | Medlem ansökning [23 Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweety

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074638853/

Vad är ditt namn i verkligheten? Titus Holmgren

Vad är ditt discord namn? 𝐓𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲#2121

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär namn är Walter Åberg är en kille på 22 år. Hans personlighet skulle man kunna beskriva som en väldigt genuin person med mycket energi och bra fantasi, han bryr sig om vänner familj och bröder mer än allt annat!
Walter gillar det kriminella livet, med drog och vapen. Springa från polisen, han gillar kicken man får. Dock gillar han inte att bli tagen, hans föräldrar gillar ej att han håller på med dessa dumheter och försöker hjälpa han på bättre vägar.
Walter har några drömmar och dom gäller att han vill gå ännu djupare in i kriminaliteten, och vill skaffa sig fetta bilar, tunga vapen, massor med droger.
Men före dessa dåliga saker vill han gärna vara med sina vänner, leva i nuet och njuta av det han har och äger även om det inte är mycket. Hans familj bryr sig väldigt mycket om Walter och det är därför det försöker stoppa honom att gå in i denna fasen i hans liv.
En påverkan av detta är att hans pappa gick bort för drygt ett år sedan och det fick han på dessa banor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server eftersom det flesta av mina vänner spelar just här, man får mer tillgångar på servern om man blir medlem + det vill säga att man kan få andra jobb, bli kriminell m.m. Mina vänner rekommenderar denna server eftersom dom säger att det är sjukt hög rpanivå och då kände jag att varför inte testa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är en hög rp nivå, med ett bra tänk inom regler och suntförnuft. Jag kan komma på bra scenarion med mycket social rp, det är det jag syftar på inom rp. Mina mål med rpn är att alltid ha roligt och alltid se till att det blir roligt för båda parter. Jag är också skulle säga att jag är hyfsat erfaren inom rp då jag har rpat lite till o från i ungefär 1 år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ej ska göra en massa reglenbrott för att tillexempel gynna sin egen del av scenariot. Det menas med att man inte bara ska tänka på sig själv o göra det roligt för din del utan att man ska försöka göra det till ett roligt scenario för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag fick tipsat av mina kompisar och har sätt en del youtube videos!

Godkänd efter muntlig intervju, Bra jobbat och Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka