Accepterad tweek | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tweek

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
22
Användarnamn: tweek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319439221/

Vad är din discord tagg? Alolbobinon#8921

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att de var en felaktig permanent ban, men kanske inte felaktig ban. Jag är inte riktigt säker på det. Jag och mina 3 polare skulle råna någon i en bil, och vi var också i en bil. Vi kör upp bredvid dem och sträcker ut pistolen, så säger vi att de ska ut ur bilen och allt sånt och då kör de bara iväg. Han hade id 503 och sedan möter vi samma kille igen och då säger jag aha de va du som failrp:ade innan? Om jag behöver visa det har jag hela händelsen på film också :) Sedan har jag sett folk bli kickade för detta, hela tiden. Så permban kan jag verkligen inte förstå.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Aa nån gång men de kommer jag inte ens ihåg varför, de är bortglömda och överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa inte sagt det jag sa ingame men de stämde ju och han borde få ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ALDRIG prata ooc ingame, oavsett vad det innebär.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka