Nekad tweaklord | Medlem ansökning [Darin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tweaklord

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? 16kingston

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Pansarvagn och är 23 år. Han är en helt vanlig kille som kommer från Linköping. Stefan Pansarvagn tyckte att livet som Linköping bo var jävligt tråkigt så han packa sina väskor och flytta till staden "Unive". Men något konstigt hade hänt med hans väskor det var som om de bara försvann på flyget till staden "Unive". Stefan Pansarvagn hade väldigt många skulder som han var tvungen att betala tillbaka, så han sålde allt han hade, mobil, hus, allt för att kunna betala tillbaks skulderna. Nu hade han inga pengar eller någonting så han ansökte om jobb fast med det lilla han hade och med så några jobb erfarenheter var dem ända som ville anställa han på postnord. Stefan Pansarvagn blev anställd på post nord men Postnord lönen var inte så hög så han hade knappt pengar till mat och dryck. Stefan Pansarvagn pratade med sin chef om det här och chefen förstod han och tyckte att han hade det tufft så chefen sa att han kunde sova inne på lagret under nätterna och att han kunde få en liten löneförhöjning. Stefan Pansarvagn sparade alltid den del han fått av löneförhöjningen och till slut så hade han råd med en telefon och en liten skruttbil så han hade ett ställe att sova och vara på under natten . Stefan Pansarvagn har jobbat på postnord i över 2 år nu, varje dag. På natten har han sovit i sin lilla skrutt bil och alltid drömt om att få jobba med ett jobb som som hjälper andra människor i omgivningen som till exempel polis eller ordnings vakt. Stefan Pansarvagn hade haft dessa drömmar ända sen han varit liten och nu tycker han att han ska börja följa dem så han sa upp sig på postnord och lämnade in en ansökan på Securitas där han hoppas att han blir anställd och kan leva ett liv där han hjälper andra personer i sin omgivning. Stefan Pansarvagn har alltid varit intresserad av att hjälpa andra människor och kommer alltid att vara det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bra med RP, har spelat på en massa andra servers. Vill bidra till med bra RP på en bra server, vill också försöka få in lite kompisar så vi alla kan ha kul och spela tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att man kan brösta förlust, man behöver inte vinna varje scenario,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= random deathmatch vilket innebär att inte döda utan anledning, VDM= Vehicle deathmatch vilket innebär att inte använda sitt fordon som ett vapen utan anledning, NLR= new life rule vilket innebär att om du dör får du till exempel om någon har dödat dig inte komma ihåg att han har gjort det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på ett par servers innan så jag kan det mesta om RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte så mycket mer att säga, hoppas bara jag kan bli godkänt så jag kan bidra till bra RP på en bra servern.

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka