Nekad tvutvuve | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tvutvuve

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Micke

Vad är ditt discord namn? tvutvuve

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Ali och är 23 år gammal. Han växte upp i Gränby med sin mamma. Han växte upp bland massa kriminalitet och han va väldigt aggresiv och ark mot folk. han hade mycket problem med polisen och han begick många brott. Han hade det svårt i skolan så han skippa skolan och hängde med kompisar istället. Han begick brotten för att se till så hans mamma kan ha det bra. Han gick aldrig i gymnasiet och har ingen utbildning. Hans mamma har bestämt sig för att flytta och försöka se till så hennes son kan få en utbildning och jobb. Så nu har Mustafa lämnat sina kompisar och letar nu efter nya att hänga med och chilla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer skapa roliga och långa scenarion så alla kan ha kul. Jag kommer hjälpa folk och ha kul med folk. Jag kommer följa reglerna och kunna ta förluster

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela ut scenariot så alla kan vinna och ha kul. Man ska kunna lära sig förlora och ha kul på samma gång.

Hur hittade du Unive? FiveM listan

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka