Nekad tvexn | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tvexn

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? 𝓉𝓋𝑒𝓍𝓃#4992

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. in karaktär heter Abdi Hakim och var uppväxt i en liten lägenhet utanför Södertälje familjen var ganska fattig för föräldrarna hade väldigt dåliga jobb och Abdi blev utslängd när han 12 år gammal och visste inte vad han skulle skulle göra så han tog med sig lite mat, telefon, telefonladdare, Macbook och laddare till datorn. Han började få intresse för bilar väldigt fort och började filma och ta bilder på dyra coola bilar och la ut på Instagram och andra sociala medier. Han laddade sin mobil och dator på max . senare började han också redigera video klipp på bilar och andra fordon som var snygga och la ut på Youtube efter några månader blev han väldigt känd på Youtube och började tjäna pengar på Youtube och kunde senare då skaffa jobb och leva ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en bra och lojal spelare som är bra på rp och har läst alla regler jag kommer att göra mitt bästa för o göra min rp nivå så bra och min karaktärs dröm är ju o bli polis och man måste ju vara medlem för o vara polis men jag ska bli medlem för jag kan mycket om rp har rpat i 1 år och jag kommer rpa flera år till här på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för ens egen vinning utan att man ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra server och sedan hitta den som är bäst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka