Inaktuell .tvexn | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.tvexn

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? realtvexn

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl Lindström 27 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxt i södra Stockholm under tuffa förhållanden. Lärde sig meka med bilar redan som tonåring och drogs snabbt in i street racing och småkriminalitet. Växte upp utan en pappa, vilket formade honom till en självständig men hård person. Driven, lojal mot de få han litar på, men tar inte skit från någon. Framtids planer är att starta upp ett gäng med mina kompisar och andra roliga personer tänker ett mc gäng som strävar efter rolig och seriös rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp med mitt kreativa tänkade. Jag kommer ha långdragna scenarion som kommer vara utvecklade och roliga. Jag tror att jag kommer bli kriminell då det är det min karaktär Abdi bygger på. Jag kommer att göra feta kriminella scenarion om jag nu blir kriminell. Jag kommer göra sjuka vapenhandlingar och fetaste och mest disktreta rånen. Jag kommer att bidra med en typ av unik rp som inte någon annan har. Det är det som skiljer folk åt. Deras sätt att rpa på, det är det som gör RP så kul. Jag kommer bidra med en varierande RP nivå och kommer sträva efter att komma så långt inom RPn som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för ens egen vinning utan att man ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr. Jag ska aldrig göra om det någon gång mer och ska hålla mig till en bra rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Döda någon utan anledning VDM Döda någon med sin bil tillexempel. FEAR RP Inte vara rädd för sitt liv under ett rån tillexempel. Metagaming Ta information utanför spelet tillexempel prata med en kompis i dc när han blir tagen som gissla t.ex. NLR att man ska glömma bort va som hänt efter man dött så man inte går o berättar de för sin kompis efter.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja uppdaterar min från min gamla som just nu är i granskning pga att jag råka klicka ''Ja'' på om jag spelar på en annan server men gör ej det.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan har en annan ansökan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka