Accepterad Tvål jannesson | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tvål jannesson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005942114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Ekstrand

Vad är ditt discord namn? Em1l#2096

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär vid namn Tvål Jannesson är 26 år gammal(1995) och är en givmild men också hatfull , han hjälper gärna andra i nöd men han hatar även de flesta personer. Han bodde i malmö och blev mobbad som ung. Han har sedan dess försökt att lära personer att vara snälla mot andra för att de ska vara snälla tillbaka. Han gillar bilar (framför allt tyska och amerikanska) och personer med samma livsmotto som honom, alltså att göra gott för andra för att de ska göra gott till en. Det han hatar mest i hela världen är folk som vägrar ta ansvar för när de gjort fel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att lyfta upp servern och göra communityt så stort och nice som möjligt. Jag vill även att servern ska bli mer omtalad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar unive för att de har en så fin stäming, snälla medlemmar och fantastisk server. direkt när jag loggade in på unive för första gången så visste jag att det var något för mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på förstasidan av FiveM och jag fick även rekomendationer av vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspelandet är att göra communityt så nice som möjligt och att leva ett så nice liv som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill, som jag sagt innan, göra serven stor och omtalad med ett nice community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inne på vissa andra servar ibland men inte så ofta, med tanke på att alla mina vänner spelar på fivem finns det inte så stor anledning att spela på andra servar.

Senast ändrad:
Helt okej med din karaktärsbeskrivning, men resten ger jag tyvärr en -rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka