Nekad Tuttifrutti | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuttifrutti

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WilleNatorn/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Leander

Vad är ditt discord namn? L E A N D E R#6453

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Rolf Anderson. Jag är 17 och ska snart fylla 18 år. Min uppväxt är inget och klaga på mina föräldrar har alltid funnits där för mig i alla olika slags situationer, mina föräldrar har haft väldigt framgångsrika jobb tills dem en dag blev arbetslösa då vi var tvungna och ta vårat pick och pack och lämna vårat dåvarande hus för ett mycket billigare alternativ så vi åtminstone kunde få tak över huvudet. Ekonomin var väldigt krisig för oss då dem inte hade något jobb så vi var tvungna att leva på bidrag. Men en vacker dag i skolan så träffade jag på mina kompisar vi har alltid snackat om att starta ett mc-gäng då vi snart har åldern inne för att ta A körkort. Och jag kände bara att jag var tvungen att ta denna chansen nu då jag har chans att dra in lite extra pengar till morsan och farsan som alltid funnits där för mig och som alltid har försörjt mig. Och det tog inte lång tid innan jag var ute på gatorna och började sälja droger för att kunna få in lite extra pengar. Jag är väldigt intresserad av motorer då min pappa och mamma har jobbat som delägare för Harley Davidson och jag har alltid varit med dem på jobbet och testat alla dem nya motorcyklarna som kommit in och det har ju alltid varit en dröm att den vacker dag kunna på köra en sådan skönhet.

Känslorna som jag har är att jag är väldigt omtänksam och vädjar väldigt gott om min familj och tar hand om dem så bra jag kan. Men mot andra personer så kan jag vara väldigt bitter för dem pratar oftast om hur bra dem har det i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag vill bli medlem på unive för jag vill kunna bidra till att denna servern ska bli ännu bättre och jag vill även kunna bidra med det som jag är bra på. Jag vill kunna bli medlem på denna servern för jag tycker den håller så hög klass och jag vill verkligen köra all in i den. Sen så vill jag även kunna uppnå alla fantastiska saker som just denna servern har att erbjuda.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som framför allt gör mig så intresserad av denna servern är att den är väldigt aktiv och det är nästan alltid många personer som är inne och spelar. Sen så tycker jag bara att servern är allmänt bra gjord.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att cosmo_bt tipsade den på sin twitch. och efter det kände jag bara att jag var tvungen att testa den och nu är jag fast.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som jag vill uppnå på Unive är att jag vill utveckla mitt min kunskap och skicklighet inom roleplay. Och jag vill även kunna hitta många nya vänner som har samma intresse som mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet jag har på unive är att vara med i ett mc-gäng. Och jag vill även bli ihågkommen i min släkt om vad jag gjorde för min familj när vi låg på botten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka