Nekad tutti.012 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tutti.012

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468372687/

Ditt Hex-ID: steam:110000159e3e2cf (discord id 1234206872891035709)

Vad är din discord tagg? tutti.012

Vem var det som bannade dig? tyvärr så vet jag inte vem det va som bannade mig för jag blev bannad från unive discorden så vet inte varför.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-16 000723.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför jag har blivit bannad för jag slutade på unive roleplay lämnade dcn och sen nu när jag skulle börja spela unive roleplay igen så va jag bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte för jag skulle byta server ett tag och då lämnade jag discord servern för ville testa något nytt men nu när jag ville komma tillbaka så r jag bannad från dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig för jag ville bara testa en ny servern men jag lämna ju unive discorden bara så att jag inte skulle sitta men roller på 2 olika servrar så ja det är varför jag är bannad från unive discorden men jag tycker att unive va den bästa servern av alla jag har testat i mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad från unive någon gång innan för jag är en bra rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte byta server ett tag. (förlåt för att jag bytte server ett tag)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej då vet jag (unive är bästa servern som finns) mitt gamla konto heter frysen123 så om ni ska unbanna mig så blir det att ni ska unbanna frysen123 för annars kan inte jag bli unbannad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka