Accepterad Tuttan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuttakino

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Tuttakino#5536

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag känner att jag har både tiden för det och kompetensen för det. Jag skullet ha spenderat massor av tid med att ta support, anmälningar, reports och fler ärenden. Jag skullet bannat väldigt många som begår regelbrott oavsett om jag känner dom eller inte för att så bra som möjligt. Jag har rpat i 1 år och 1 månad och känner att det är dags att prova på något nytt och att faktiskt ta ett större ansvar än inget.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån-Fre 5 timmar
Helgt 7-9

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 1 månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har tidigare varit staff och då så var jag demotad för innaktivitet. Jag hade fler läxor och saker att plugga till då men nu så har jag tiden för det. Tidigare när jag var staff så var jag Donations ansvarig, RP Ansvarig och Support Ansvarig och allt funkade perfekt tills den perioden som jag var innaktiv kom men för att förstärka mina ord så har jag fått en del +reps och få -reps . Men annars så är jag väldigt erfaren om alla kommandon och hur det fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte för tillfället

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka