Nekad tutaking01 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tutaking01

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Ditt discord namn: tutaking01

Ditt Hex-ID: steam:11000010f22c994

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krimroll, 7 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? raaban

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för fearrp, fast jag hade inga krimvarningar, jag gjorde fel absolut o de står med i serverns regler, men de va även ett poäng och en tanke till varför jag gjorde så.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet anser jag vara felaktigt då ventetta stormade oss och tog oss, och sedan väljer dem att förnedra oss med att sitta på knä, vilket jag som vice boss inte kan göra för att jag har mitt värde inför mina medlemmar. ligger jag ner på knä då går jag ner i värde framför mina medlemmar, så jag säger jag väljer hellre att dö med stolthet och respekt framför mina medlemmar än att gå ner på knä. Det finns många gäng kriminella att dö än att sitta ner på knä framför sina medlemmar, så jag anser inte att detta borde vara indraget krimroll, visst de var ett stort fel att inte värna helt om mitt liv men ni måste förstå min sits också som vice framför mina medlemmar, heder kommer först framför sina medlemmar

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: raaban har bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka