Inaktuell tutaking01 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tutaking01

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Ditt discord namn: tutaking01

Ditt Hex-ID: steam:11000010f22c994

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krimroll, 7 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? raaban

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för fearrp, och jag förstår att de är ett stort regelbrott jag borde bara ha spelat för motparten också och inte bara för min egna vinning, jag borde känt mig besegrat bara och gett upp för att göra scenariot roligare, och nu i efterhand så förstår jag ju att de va fel av mig att göra så, och fearrp är en jätte tydlig regel som står med i serverns regler

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är inte helt felaktig självklart, men jag känner att de lite o ta i att dra min krimroll när jag inte har haft indragen på 3 år som jag har spelat, 2 krimvarning hade låtit bättre just på grund av min historik tidigare, men de va inte helt felaktigt beslut, tyckte bara beslutet va o ta i lite, sen har jag även inte så många bans på alla dessa 3 år som jag har spelat, angående min ban också, nu som sagt förstår jag helt o hållet de felet jag gjorde och jag har lärt mig av min ban att inte bara spela för min egna vinning utan för motpartens också för att göra scenariot roligare, jag borde ha känt mig besegrad när 6 stycka är där o riktar liksom och inte tjafsat emot. Jag vill även säga att jag har lärt mycket mycket av min ban också, som sagt inte bara spela för min egna vinning utan motpartens också

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: raaban har bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Inaktuell då du köpt krim, samtidigt så är vi väldigt hårda med fearrp & förstår dig i och med historik m.m.
Men FearRP får absolut inte förekomma.

Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka