Nekad tutaking01 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tutaking01

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Ditt discord namn: tutaking01

Ditt Hex-ID: steam:11000010f22c994

Vad för typ av beslut gäller det? indragen gorilla, ped, medlem, krimroll

Vem/vilka tog beslutet? hapyxz, izztey

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för fearrp, Dem kidnappade mig, och dem har ett personligt krig med mig, jag förstår att det var fel av mig att fearrpa, men hur roligt är det o komma ingame o spela när man har ett så personligt krig ooc. jag ber bara om en andra chans, detta är ett personligtkrig i ooc som dem håller på med men jag förstår att de inte är en orsak till min fearrp, så jag ber bara om en andra chans till att visa min rätta o bra sida

Hur är beslutet felaktigt? Nej beslutet är absolut inte felaktigt. Det var ren fearrp och det står jag för. Det ända jag ber om är en andra chans att visa mig bättre. Det var ett stort misstag och jag borde ha rpat mer rädd i scenariot och ber om ursäkt för att jag gjorde det tråkigare för motparten

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: izztey, hapyxz har bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Beslut överklagningar gäller bara felaktiga beslut, inte som en andra chans.

Beslut överklagningar gäller bara felaktiga beslut, inte som en andra chans.
Hur kan de inte vara felaktigt när ni drar alla roller????? För mina förflutna ban? E de rimligt tycker du? Att dra alla roller för förflutna bans och utgå från dem? Om de skulle vara så, hela serverns spelare hade fått allt indraget

Du påstår själv att det inte är felaktigt utan du tycker att du förtjänar en andra chans

Du påstår själv att det inte är felaktigt utan du tycker att du förtjänar en andra chans
Fearrp är inte felaktig såklart, men beslutet om att de är indragen allt e ju felaktigt, mina tidigare bans ska inte ha en påverkan på de, då hade många fått indraget allt för deras förflutna bans också vilket inte är så rimligt.

Senast ändrad:
Återupprepade fel resulterar i hårdare åtgärder pga bristande engagemang att förbättra sig.

Återupprepade fel resulterar i hårdare åtgärder pga bristande engagemang att förbättra sig.
Man kan inte säga att de är upprepande fel på de sättet, har varit en grön spelare i 3 år bror, o ni vet anledning till varför de blev Fearrp även om de inte är en anledning. Så att grunda de som upprepande fel, det är de inte, så hårda åtgärder krävs inte när ni har en spelare som inte har gjort ett misstag på 3 år, kolla min historisk sen jag börja lira

Anledning till att de blev Fearrp vet ni redan, o de pågrund av att personligt krig som dem har ooc o ni vet mycket väl om det

Plus upprepande åtgärder, broder alla gör fel någongång, ska man då gå tbx i personens historisk osen lägga allt indraget igen? För personen gjorde misstag för nått år sen eller? Visst jag förstår att ni drog in krimrollen de förståeligt

Du påstår själv att fear rpn har skett och att det är korrekt. Pågrund av nivån av ditt rollspel så ansåg vi det som grovt. Sen att de resulterar i ban över 14 dagar är inget vi har kontroll över då det är orsaken till resterande indragna roller förutom Krim. Du påstår att din historik var länge sedan, men det stämmer inte eftersom du hade blivit bannad flera gånger inom loppet av 3 månader och du var gul spelare.

Du påstår själv att fear rpn har skett och att det är korrekt. Pågrund av nivån av ditt rollspel så ansåg vi det som grovt. Sen att de resulterar i ban över 14 dagar är inget vi har kontroll över då det är orsaken till resterande indragna roller förutom Krim. Du påstår att din historik var länge sedan, men det stämmer inte eftersom du hade blivit bannad flera gånger inom loppet av 3 månader och du var gul spelare.
kolla om loppet när jag börja spela, har inte fått ban på 2-3 år, de just nu det senaste året jag har fått ban pågrund av deras ooc krigande o du vet mycket väl om det, sen är de fearrp de håller jag med om, men det var ingen grov fearrp heller så att ta indragna roller på det är att ta i. Ni påstår att ni tog 14 dagar ban pågrund av mina tidigare bans, men det ska egentligen inte ha någon påverkan. så vadå om jag köper gorilla igen och gör ett misstag efter 1-2 år blir det indragna roller igen eller? låter inte ens logiskt enligt mig, och jag tror inte heller du tycker det låter så logiskt.

hur har ni inte kontroll över 14 dagars ban, när du själv säger att ni baserade min ban på mina tidigare bans? låter inte riktigt rättvist faktiskt.

hur har ni inte kontroll över 14 dagars ban, när du själv säger att ni baserade min ban på mina tidigare bans? låter inte riktigt rättvist faktiskt.
Du påstår själv att fear rpn har skett och att det är korrekt. Pågrund av nivån av ditt rollspel så ansåg vi det som grovt. Sen att de resulterar i ban över 14 dagar är inget vi har kontroll över då det är orsaken till resterande indragna roller förutom Krim. Du påstår att din historik var länge sedan, men det stämmer inte eftersom du hade blivit bannad flera gånger inom loppet av 3 månader och du var gul spelare
jag hade förstått om jag gjorde terrordåd eller fearrp mot andra människor än dessa ooc krig som dem har, och det hade varit grov fearrp då kan jag förstå att man drar rollerna, men att man baserar det på gamla bans e lite konstigt dock.

Vårat banlysnignssystem baseras på tidigare bans. Inte vårat beslut att det skulle vara över 14 dagar. Det sker automatiskt med en algoritm.

Vårat banlysnignssystem baseras på tidigare bans. Inte vårat beslut att det skulle vara över 14 dagar. Det sker automatiskt med en algoritm.
okej, men ni ska även ha förståelse för varför de hände, ni ser ju klart o tydligt o ni erkände själva att de något problematiskt som sker i ooc, även om de inte var okej att fearrpa och även om de inte är en grov Fearrp,

Så du menar nu att man betalar 1800 igen så kan den rycka på exakt samma sätt pågrund av deras ooc krig hur kul e de o spela då är frågan broshan.

Ni ska kunna ha förståelse för en spelare som har varit grön spelare i flera år, men som plötsligt får ban på ban o du vet exakt varför för de just av samma personer vilket tyder på något ju men men.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka