Accepterad Turkwaden | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turkwaden

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076286609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? turkwaden#7540

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är 27 år han kommer från norra svergie han bodde med en ganska rik familj. Men dom jobbade hela tiden och spenderade bara tid med honom på helgerna. han hade helt ok betyg men han gillade aldrig skolan så han brukade oftast låtsas vara sjuk. sen när han blev äldre så gick det bara sämre han hängde med kriminella men han blev aldrig helt kriminell. just nu är han 22 år singel hans intressen är bilar bada festa vara med polare åka båt fiska åka skridskor skoter och han är väldigt nyfiken. just nu har han tre billar en Bmw e30 Bmw 375i e30 och en Volvo 945. han har två vänner dom heter Adam men han dog när jag var tre år gammal och själv heter han Gustav .
Johansson och är hans halv broder han pappa heter Peråke men han är 80 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli wl för och kunna förbätra min rp och göra roliga saker inom rp och göra bra rp ifrån mig och göra bra scenario och utväckla min rp därifrån

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tar mitt RP väldigt seriöst och har spelat på flera servar och har kollat på Youtube i 1år snart. jag hade jobbat på Saras eller varit Krim och han hade hjälpt i sitt eller nån annans gäng. och han hade hjälpt till mycket om han hade jobbat på Saras. jag spelar efter skolan och på helgerna spelar jag på kvällen och morgonen han hade gjort nya gänghus och flera gängsaker med hans kompisar. jag kommer bidra med mer aktivetet med krim eller bilförsäljning. och jag kommer kunna göra servern bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det blir mer realistiskt om du inte "vinner" varje scenario och du ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? ni är ju störs och har sätt er på yt och strems

Godkänd efter muntlig intervju, lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka