Accepterad Turkwaden | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkwaden

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? turkwaden.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Andersson och är 21 år gammal (2000). Bengan är en snäll trevlig och social karaktär med en del vänner trotts att han är hyfsat nyinflyttad i staden. Som sagt är han väldigt social och försöker alltid hälsa på folk som han möter på. På detta sättet skaffar han snabbt nya vänner och kontakter, men får även goa stunder att bara snacka med folk om allt möjligt. Tidigare har han jobbat som fiskare men bytte senare till reporter där han håller hus idag, det bytet gjorde han helt enkelt pågrund av en bättre lön. Han har nyligen köpt sin första bil efter att har arbetat ett bra tag, han lyxade till det och köpte en snabb sport med andra ord en Fulltrimmad m2a som älskar över sitt liv han är super rädd om den men han försöker ändå byta vidare Bengt gick från en lite trimmad Bmw 327 hela vägen upp till en i8 sedan en fulltrimmad m2a han är såklart nöjd över bilen men han vill byta vidare .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Själv så tycker jag att jag har bra RP samt välplanerade- och välgjorda scenarion där alla har kul som bidrar i scenariot, vad det än är, bankrån eller bara en liten genomsökning så är mitt mål att göra allas rp “expirience” mycket roligare och bättre. Jag följer alltid reglerna, samt vet vad suntförnuft innebär. Jag har väldigt roliga och väl gjorda karaktärer som har egna tankar och egenskaper. Jag är en snäll och schysst grabb som jag hoppas att staff teamet kommer tycka om. Jag är snäll mot alla inom servern, vad de än tycker eller tänker. Jag har sett videor inom servern och älskar era scripts och folket på eran server, därför söker jag hit! Jag har samt spelat på unive för typ 2 år sedan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag vill kunna ha scenarion som kan utvecklas, satt flera personer kan vara med inom de. Jag vill också ha chansen att öka rp nivån på servern, med hjälp att t.ex bli kriminell. Jag vill kunna bidra till en mer social rp. Jag vill kunna skapa roliga och kreativa karaktärer som har egenskaper som inte många andra har. Jag vill kunna ha kul samtidigt som jag rpar och jag vill kunna visa andra personer hur världen inom rp egentligen är!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm är att man dödar någon utan att haft ett bakom liggande scenario och Vdm är att man anväder sitt fordon som ett vapen och cop bait är att man får polisen uppmerksam hett och ferrp är att man inte värnar om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp i två år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka