Inaktuell Turkwaden | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkwaden

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: turkwaden

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag ska ska bli staff då jag har spelat på unive i typ 5månader och har fått en väldigt bra rp och en överblick av serverns rp av den kriminella sidan. Jag väljer att bli staff då jag vill vara med att hjälpa serverns rp till en rp där alla kan vara delaktiga för att ha så kul men också där rp nivån är hög för att få det bästa av scenariot. Jag tycker också jag ska bli staff för jag har en väldigt hög rp nivå , jag är mogen och jag är kompetent för att vara staff. Jag har rpat kriminell i 1.5 år och jag har väldigt bra koll hur en kriminell ska rpa för att det ska bli så bra rp som möjligt. Jag tycker också jag ska bli staff för jag spelat five m länge och har en hög rp nivå och många erfarenheter och vill kunna dela av med mina kunskaper för att de andra ska kunna lära sig och bli lika bra rpare. Jag tycker ni ska välja mig då jag har väldigt lätt för att lära mig och ta kritik. Jag är också bra på att hjälpa andra eller att ta beslut om e.x en ban om någon gjort något fel och jag kan ställa mig från en perspektiv från både sidorna för att kunna lösa situationen på bästa sätt men fortfarande så man lär sig av sina misstag. Jag tycker också jag ska bli staff då jag brinner för att utvecklas men också för att hjälpa andra och då passar det bra som mig att vara staff för jag kan hjälpa folk om de behöver hjälp med saker. Jag tycker också jag ska bli staff för att jag vill kolla över den kriminella rp:n som krimansvarig till mesta dels men också kolla över de andra delarna av servern som e.x piren eller andra allmänna platser där det händer mycket. Jag vill också bli staff för jag vill utveckla serverns rp för att det ska bli mer roliga scenarion istället för att folk ska bli arga för ett scenario eller att folk gör regelbrott. Vill också bli staff då jag vill göra mer staff arbete än att rpa

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det är ganska lalliga på servern som inte följer serverns regler. Ett exempel kan vara att man står och pratar med en plare och sen kommer det fram en kille och börjar slå en och liknade som man inte hade gjort irl. Det som inte heller funkar är att folk skjuter väldigt mycket och bryter mot regler i kriminella rp:n för att ej förlora sina saker eller för att dom inte tåler att förlora scenariot

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som jag och dom övriga i staffteamet kan göra är att använda staffchatten för att skriva och för att vi ska kunna hjälpas åt. Om det är ett butiksrån kan någon ex skriva butiksrån här och då kan 2-3 andra staffs gå till dens id som skickat ut och då kan dom specca tillsammans för att få rp:n i scenariot att bli bättre för att det ska bli kul.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera proffesionellt för att visa gott föremömde om servern och gott föredöme om sig själv och staff teamet. Det är viktigt att agera professtionellt för att visa att man är här för att hjälpa folk och för att lära folk som gör misstag. Man kan agera proffesionellt genom att exempelvis skriva med korrekta meningar med stor bokstav och punkt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara aktiv runt 14:00 till 1:00 varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? i typ 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? lite gran

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag är beredd på de mesta.

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka