Nekad Turkish | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alriz

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mete

Vad heter du på discord? turkish15

Ange ditt födelsedatum 29 September 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja just mig som medlemskap ansvarig för att jag kommer göra servern till en bättre och större plats. Kommer bemöta alla med respekt och glädje. Vet vad en medlemskap ansvarig ska göra. Kommer vara aktiv och kommer inte släppa in några lallare. Jag kommer vara snäll mot alla och visa respekt mot alla. Kommer neka lallarna och dem som inte har spenderat Nå tid på en ansökan. Jag kommer godkänna dem som har gjort sin medlemskap ansökning Med tid och som inte lallar. Jag är en väldigt glad och snäll person som som vill hjälpa servern. Jag kommer bemöta alla som gör en seriös medlemskapsansökan med den bästa respekten. Kommer satsa mycket på att godkänna och neka personer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta dem trevligt o visa dem ett gott exempel, o ifall dem visar motsatsen då dom är otrevliga så får dem inte sitt medlemskap. Och sen prata tydligt o inte vara stressad när man ska ta nåns intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ta många ansökningar, inte ta in lallare som skickar rasistiska och kränkande saker i discorden, vara snäll mot folk och vara mycket aktiv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna grund reglerna på unive som VDM, RDM, Powergaming, Copbait, FearRP, Metagaming, NLR och Combat Logging.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska ha ansvar över dem som ansöker till Medlemsskap och sedan ta dem till muntligt om jag godkände deras skriftlig ansökan och jag ska ansvarig in game och specca medlemmar om de gör något fel så kan jag banna dem om de bröt mot reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar runt 15:00-20:00, Helger eller lov: Hela dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka