Accepterad Turkey | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? turkey6849

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Ronny Cola jag är 24 år gammal och jag kommer ifrån en liten och fattig by ute i ingenstans. Min familj hade inte mycket pengar för mamma var arbetslös och pappas verkstad fick inte mycket kunder så det var tufft och svårt att växa upp. Jag och min bror försökte hjälpa våran Pappa i verkstaden men några månader efter dog han av sjukdomar. Det gjorde så att vår Mamma hade väldigt svårt att ge oss mat och tak över huvudet. Efter två veckor blev vi hemlösa för hyran på huset var för dyr. Efter det har vi levt ute på gatan. Jag tog med min mor och bror till unive staden för att starta ett bättre liv här. Jag vill göra så att ingen behöver växa upp som mig eller ha det svårt eller att vara fattig. Därför vill jag starta min egna bilverkstad för det är mitt största intresset jag har. Jag kan hjälpa folk med att reparera deras billar och kunna ge till de fattiga. Nu är jag 24 år gammal och vill följa min dröm om att göra folket glada och bli en mekaniker på unive så jag kan reparera billar och sprida kär

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, social och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bli en stor person i staden eftersom jag är ifrån en liten by i ingenstans

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa folk med att fixa billar och sprida kärlek till alla på unive. Och att hjälpa polis och ambulans om jag ser något som kan hjälpa dem. Och börja jobba på mekonemen för man kan aldrig ha för många mekaniker. Det står för många trasiga bilar längst bil vägen som folk på unive behöver hjälp med att fixa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för att vinna själv utan att båda ska ha en chans att vinna. Att inte vara självisk och inte bara spela för att vinna eller för pengar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men endast en massa felaktiga och dem som är rätt är dem som man gjort i början av rpn för cr 3 år sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, RDM = random death match du börjar slås utan anledning , VDM = du ändvänder billar som ett vapen, c logg = att man lämnar för att undvika ett scenario, cop bait = man drar åt sig polisens uppmärksamhet utan anledning, Sen finns det ju självklara regler som Metagaming och power gaming att man inte ska snacka med folk i dc så du har information som du inte borde ha och att power gaming är när man tex krockar i 200 km/h rakt in i en vägg så ska man inte börja springa för du är antigen död eller avsvimmad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket rp och nu är jag tillbaka och jag vill göra unive till en lika bra server som den va när jag sist spela på den. Det finns så många fina människor på unive och det är det som gör att unive har en speciell plats i mitt hjärta Anmäl

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

råkade skriva ja menade nej är inte med i en annan server va typ 4 år sedam jag spelade på en annan server sist

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka