Nekad Turkey | Medlem ansökning [Röda gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Rydetoft

Vad är ditt discord namn? janneout#1747

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Alqvist och är en sjävsäker mekaniker. Han gillar att meka med bilar (volvos eller skrott) Han växte up på en bondgård med mustafa som är han bästa vän. Han och mustafa har alltid drömt om att öppna en egen verkstad i los santos och bli stora kända mekaniker. Min karaktär är 23 år och när han blir 24 år ska han ha ett netwoth på 1,5 miljoner av alla bilar han har lagat. Han är väldigt snäll men blir lätt provocerad av personer som är otrevliga och som inte gillar han jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös Rp och hjälpa folket på unive med att vara trevlig och inte bara spela för pengar. Jag kan hjälpa med att laga folks bilar och meka motor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en partner. Som betyder längre scenarion och roligare Rp.

Hur hittade du Unive? En vän rekomendrade det för det var seriös Rp och såg er på nyheterna/tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka