Nekad Turkey | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278760028/

Ditt Hex-ID: 11000014e96a05c

Vad är din discord tagg? turkey6849

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog ett tjänstefordon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och jobbade med bygg och lagade rör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både två visste inte att det var ett tjänstefordon eftersom att bilen var hel svart och hade tinade rutor så jag trodde att det bara va en bil med syrener. tjänstefordon brukar vara färjade eller ha tryck så trodde inte att det var tjänstefordon. Jag förstår att jag gjorde fel men att banna mig i 3 dagar för ett missförstånd är lite väl mycket. ksk 1 dag eller något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att man inte ska ska fighta på offentliga platser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat efter mer om det var en tjänstebil eller bara inte tagit fordonet. Tycker att tjänstefordon borde ha någon markering typ en namn bricka så om man är nära fordonet står det om det är tjänstefordon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta billar som du inte vet vems den är eller om det är någon bil du inte har tillåtelse att ta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej, Jag ska inte be om att ni ska läsa denna ska bara vänta. Tack för hjälpen! hoppas att ni förstår mig. :)

Tillbaka