Nekad Turkenn | Ansökan till Servervakt [ William07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelikanenn

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Turkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn#3885

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-fredag :2-8h

Helger 5-9h

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i ungefär 1 månad, samt spelat här i månader under 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/898873892687454228/1035580700277080085/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som Servervakt, Är att Underlätta för staffs samt deras arbete. Jag kommer att städa upp bilar på vägarna samt banna folk som bara är inne för att tramsa på servern, För att höja rpn så mycket som det går. Som en cleanup ungefär med bilar och lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att unive är en otroligt bra server och jag vill gärna hjälpa till för att förbättra servern ännu mer. Det är ingen allow listad server så det händer att folk tramsar och då kan jag hjälpa till att bara banna de direkt. Jag vill också bli server vakt och jag vill kunna ha dessa perms ifall att någon tex förstör stora scenarion eller om det händer att tex någon som man tar in går afk. Jag kan säga att jag kommer kunna starta flera större scenarion med mindre lall och liknande. Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern med att få bort folk som tramsar och inte följer simpla regler. Jag vill samt hjälpa andra i servern som är nya och jag vill också hjälpa till i discorden mer. Jag vill samt bli servervakt för att jag tycker om servern väldigt mycket och det hade gjort mig väldigt glad. Jag vill minska allt trams och lall jag tycker att unive kan få ett mycket högre rollspel om folk som kan bete sig blir bannade eller kickade. Jag är en sån så om någon är ny till rp overall så kommer de få en andra chans men de kommer få en varning men jag är allt för att hjälpa alla Jag vet att det är folk som inte förstår syftet med ooc ingame och det är därför jag bara kommer ge de en varning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett mycket stort ämne och kan visa sig i olika former, Tex: Du och din kompis dör i ett skottscenario, sedan efter dom som sköt er åker från platsen så revivar du dig och din kompis för att tex inte tappa saker. Kan även användas för ett tex inte behöva åka och köpa mat/dricka. Eller att du bannar en kille i ett ingame pågående scenario.

Blacklisted hände för nästan 2 år sedan. har lärt mig mycket från den. Har samt goda egenskaper om sv arbetet eftersom jag varit det här en lång period innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka