Accepterad Turkenn | Ansökan till Servervakt [Horiz0n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelikanenn

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Turkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn#3885

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-fredag :2-8h

Helger 5-9h

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i ungefär 1 månad, samt spelat här i månader under 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/898873892687454228/1035580700277080085/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som Servervakt, Är att Underlätta för staffs samt deras arbete. Jag kommer att städa upp bilar på vägarna samt banna folk som bara är inne för att tramsa på servern, För att höja rpn så mycket som det går. Som en cleanup ungefär med bilar och lallare. Kommer att kunna tillföra med mycket stöd till staffs. Samt försöka underlätta för andra servervakter i deras arbete etc etc. Kommer allmänt att förenkla deras och vårat arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på unive ett tag nu och innan. Jag tycker att servern har stor potential inom rp scenen samt att man kan höja ribban för rpn ännu mer, Problemet är alla lallare, Lallarna förstör väldigt mycket för servern i dess utveckling och sätter en barriär för servern. Därför vill jag vara med mycket till hjälp för att få servern att nå den höga rpn vi strävar efter. Jag känner att jag kommer kunna höja rpn mycket för dom som rpar på servern genom tex att dva bilar på vägen. Jag vill vara en del av serverns utveckling och vara med och hjälpa till så mycket jag kan. Jag känner många som snackar mycket skit om servern och säger att bara massa 12åringar spelar på servern och att den suger, Från vad jag sett så är det många "tolvåringar" som rpar och gör bättre scenarion än vissa 20åringar. Tycker det är trist att folk tänker så om servern med dom fördomarna. Därför vill jag kunna ta bort dom som bara är inne för att tramsa för att kunna bevisa för dom som tycker att servern är dålig att det faktist finns en annan sida där folk rpar seriöst och på ett bra sätt där man skapar långa bra scenarion som många andra kommer kunna ta dels i samt utveckla sina karaktärer och andras. Känns som att om många visste att servern inte är fylld av lallare så skulle dom kunna ge den en ärlig chans att spela på den. Därför vill jag hjälpa till att få slut på allt trams och locka in flertal nya spelare som kommer vara kvar under en längre period.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett mycket stort ämne och kan visa sig i olika former, Tex: Du och din kompis dör i ett skottscenario, sedan efter dom som sköt er åker från platsen så revivar du dig och din kompis för att tex inte tappa saker. Kan även användas för ett tex inte behöva åka och köpa mat/dricka. Eller att du bannar en kille i ett ingame pågående scenario. Finns hur många fler scenarion som helst som jag kan ta upp. Därför är det viktigt att ha rätt personer i rätt position.

Bl hände för nästan 2 årsedan och jag har lärt mig mycket från den. Samt har jag goda egenskaper om sv eftersom att jag varit det här under en längre period. Tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka