Nekad Turken | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turken

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189538671/

Ditt Hex-ID: steam:11000014945376f

Vad är din discord tagg? grandpa1122

Vem var det som bannade dig? Oge

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 192946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille på sjukhuset utan anledning=Lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid autoexperten och och rpade så kom det en kille som bara slog mig från ingenstans sen så sprang han iväg jag letade upp han o slåg tillbacka och sen blev jag kickad o bannad för Lall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban Jag blev bannad för att jag slår folk utan anledning jag fattar varför det ser ut så för att det tog en liten stund att hitta upp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 3 gånger tidigare och jag har lärt mig om de regelbrotten och kommer aldrig göra om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slå tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att kanske inte ba slå tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka