Accepterad Turk1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3VKAR09

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad är din discord tagg? turk1sh_

Vem var det som bannade dig? Forsgren32 han är it staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag tog spawnmenu i ett ceanrio men jag kan brätta allt här nedan för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det börja att jag och min kompisar eller personer från mitt gäng va utan för oss för en kille som hade länmat gänget samma dag han joina så han kom fram med sin grabbar och då så prata vi men dom ville inte och drog typ en 5 min efter så kommer dom igen och kör fram och tillbaka hela tiden sen så också efter en tid så gick vi ut från vår mark och gick lite längre bak där man kan ta ut bilar sen så hör jag att dom skjuter och då så gömmer jag mig och springer där ifrån men samt skotar också för dom skota mig sen så döda dom mig och sen efter la dom mig i huset så inget elr nån skulle kunnat ta mig plus jag trodde att det var efter cenario för att när jag gick in i huset så hör jag inget så jag trodde det var efter cenario för jag knude inte höra något plus helt ärligt varför skulle jag göra det om jag blev unbannad för typ 2 dagar sen och var perma också länge det har ju ingen mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker det var en felaktig ban eftersom de tog in mig i ett hus efter jag blev skjuten och dödad så jag knude inte se elr höra om det var över cenario elr om det var fortfarande ceanrio plus dom lägde mig så att jag knude inte så något för när man e död så tror jag man inte kan rör sig elr så här snua på mussen så man kan se runt sig och aa det kanske var något fel elr en lagg för man ska ju kunna höra igenom hus men det gick inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för att clogga det var typ när jag åkte med min vän i en bil sen så åkte vi lite för fort på mororvägen då så stoppa polisen mig och min vän vid fängelset och då så clogga jag för att undvika problem 2 var och när jag hade mask för jag va med en vän i trygghansa och då hade jag på mig mask men jag blev unbannad efter det och jag tror att han harf it sina roller kvart men allt det här va när jag var ny i unive och inte visste så mycket men nu kan jag rpa jättebar änligt mig så har jag jättebra rp nivå och va även snäll till dom som va inte medlem så var jag väldigt snääl för dom börja på server och dom kanske inte visste hur det går till för om man är ju medlem så har man ju ett ansvar inte att bara spela för kul så klart man ska göra det men att också kunna rpa bra så aa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade ju kunnat skriva i lockal ooc att dom inte ska ta mig för att jag inte hör något eller nån och då skulle dom förstå det och släppa mig så att jag skulle få vara där fortfarande aa och jag kunde ju också typ pma en staff eller något för att säga att jag inte hör något eller skrivit bara så att han skulle förstå eller typ kunna skriva till han när cenario är slut så jag kunde göra det jag skulle göra då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man kan tänka lite innan man gör något mer sakt att skriva i den dära lockala ooc för att skriva att man inte ska ta mig för att jag inte för någon eller något plus jag har ju blivit ubnannad för 2 dagar sen och skulle väldigt jag kunna rpa på en söbdag istället för att va bannad av ett misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka