Nekad Turk1 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K3VKAR09

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
170
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad är din discord tagg? turk1sh_

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1694172915150.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt som icke medlem och icke krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag skulle skulle åka med mina kompisar i en bil asså bara åka runt och sen efter en stund så kommer det några bilar och bråkar med mina kompisar för jag vet inte vad asså säkert nåt gäng krig så dom hoppar ut och säger kom kom skota med oss då säger jag nej manen är du du jag är inte ens medborgare och då så säger dom aa kom nu alltså jag tror att dom trusta mig eller något sånt så jag knude slåss aa men iallafal dom säger okej kom nu kom skota med oss jag asså skriker på dom att jag inte vill men till slut får dom mig av någon dum anledning ut ur bilen plus ville bara påmina att den glocken jag hade för när jag var krim förut och blev bannad med den och sen när jag kom tillbaka så hade jag det fortfatande för att jag visste inte vad jag skulle göra med den så dom trusta mig och sen så visste jag inte vad jag skulle göra för att det var en skotlåsning och fick panik och börja skjuta asså dom som sköt mot oss asså jag var lkisom i panik och inte visste vad som hände och min eraktion avar bara att jag tog upp pistolen och börja skjuta mot dom vet inte varför det var dumt av mig och sen att jag blir perma 1 gång i veckan stämmer inte jag komm tilbaka efter en jättelång ressa efter ha blivit bannad och sen så blir jag bannad för något skit och blev endå unbannad för det var inte mitt fel och andra nu som jag skriver är ju att jag visste inte vad jag skulle göra asså liksom fick panik när det är typ tio bilar som skjutar allt och alla det är ju väll klart att man blir rädd och så klart måste man ju också rpa på de ftersom annars blir ju det lite sundförnuft tror jag iallafal eller asså om liksom 10 bilar står och skjuter då blir man ju väldigt rädd eller asså jag skulle ju varit det så asså jag tycker ju endå jag vet att jag har fått många chanser men asså jag på riktigt visste inte vad jag skulle gör men jag visste att jag hade ju pistolen säkert så skulle jag villja rymma men det skulle inte sluta så bara för mig för alla sköta alla och över allat så aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tycker endå det kanske inte va en felaktig ban men jag tror inte hller att det va för att jag som sakt visste inte därekt vad jag skulle göra plus jag vill verkligen komma in och kunna rpa med min vänner som kör uunive asså jag fick ju som sakt lite panik och jag visste inte vad jag skulle göra det var därför jag börja skjuta men ni ska vet att jag e inte en sån där som går runt och skjuter utan någon anledning asså jag vet att jag har mpnga bans men det betyder liksom inte att jag inte kan rpa plus jag är endå asså en ny spelare till unive nu liksom jag har vart på en jättelång ban och varför skulle jag villja bli bnnad så fort efter att jag har blivit perecis unbnnad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare när jag va ny i Unive och inte kunde några regler samt inte varit medlem och två gånger när jag inte har rpat med rätt röst till min karaktär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes jag kunde gjort så att inte ens hoppa in i bilen eller typ kunnat fråga om dom har krig mot några så om dom hamnar i någon skotlåsning så behöver jag inte vaar med när det händer så jag blir inte bannad eller att jag inte bryter mot något regelbrott och asså alltid tänka två gånger innan man gör något men liksom jag visste inte vad jag skulle göra så aa men asså aa typ säg nej när dom sa att jag skulle skjuta jag vet inte asså typ säga att jag har inte vepen och då skulle dom inte gjort något mott mig elr asså släppa mig och inte säga att jag ska hoppa ut ur bilen och börja sjkuta mot dom men aa typ de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag har har lärt mig
1 att inte känna sig presad och alltid tänka extra
2 att jag inte ska gå och göra massa reglerbrott då jag kör på en seriös server och måste anpassa mig efter reglerna och det kommer inte hända igen och jag måste tänka på krim regler samt suntförnuft för det är den viktigaste regeln enligt fiveM allt syftar runt den ber om ursäkt och har verkligen lärt mig mycket a min ban.
3 Att jag ska lyssna på staffs för de alltid sagt till mig kör enligt serverns regler och när jag gör det blir det roligare för alla samt all rp nivå blir högre och jag får inga bans och har kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Snälla Ge mig en sista chans Kommer bli polis och hjälpa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka