Nekad turk0965 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emanuel

Vad är ditt discord namn? turk0965

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2010

Berätta om din karaktär. din karaktär. Min karaktär heter Melvin Ohlsson och föddes 1998-03-28 han är 24 år gammal och 194 cm lång, Kevin han har jobbat som polis innan och han vil komma tillbaka till polisen. Melvin har haft en bra uppväxt med hans pappa och mamma samt sina två brorsor Tedd Ohlsson och lars Ohlson tedd är väldigt sportig av sig och gillar att gymma och spela fotboll och springa. Melvin brinner för polis yrket han flyttade ut från staden ett tag men nu är han driven att flytta tillbaka. Lars hade som liten passion för bilar bland annat RS6 när Lars blev 24 år gammal köpt han sig sin dröm bil en RS6 den är vit och helt snygg tycker tedd. Melvin älskar att jobba och hjälpa folk så att jobba som polis är det han vill, lars är aborterad och kommer från Irak men sen så blev han en familjemedlem av familjen Ohlsson Melvin har inte jätte bra kontakt med hans bror Tedd då de har två helt olika liv ett liv Melvin aldrig skulle vilja leva, han tycker väldigt illa om Melvin och det gör Tedd med. Lars är väldigt rolig och gillar att ha roligt men när det kommer till jobbet då blir han seriös. Lars har mycket han vill upptäcka igen i Staden som han missat när han flytta ut

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv och hjälpsam och skaffa ett jobb och ta hand om servern som det vore jag som ägde den sen om någon håller på kommer jag klippa det och skicka in det direkt. plus kommer vara mycket aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att du kanske är gissla på något och så riktar gärningsmännen på dig och säger ner på knän och du väljer inte och lyssna utan du ringer din kompis på mobilen i IRL som jobbar som en polis på servern och du säger till din kompis som är polis kom till den här affären jag är en gissla. Och det är fan inte ok jag skulle ha accepterat min ban ifall det skulle hända så jag skulle bara låta gärningsmännen få göra vad dom ville och inte ringa min kompis irl

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR är att du kommer i håg grejer efter din karaktär dog och rdm är att du dödar ngn utan anledning och vdm är att du har en bil som en vapen och sen har vi cop bait vilket är du försöker få polisens uppmärksammanhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men jag vill skärm delar när jag tar intervjun för alla staffs tror jag har uppe regel dokumentet uppe under intervjun fast jag inte har det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka