turk0965 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

turk0965

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: dinbaba1

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff för jag är mogen aktiv samt kan samarbeta bra med folk samt jag kan mycket om servern samt har jag varit en lojal person har på unive. Har spelat unive i 2 år och några månader. Jag är aktiv också samt vill jag få bort lallare jag vill lära känna nya personer. samt har jag varit en sv i 1 och ett halvt år

Vad tycker du inte fungerar på Unive? lall kan man göra med det finns gränser samt rasism och nasism är ej okej. Sen finns ju det rdm vdm och massa annat som ej funkar. Men moddare vill man ej heller ha på unive då de förstör rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja rasism kan man lösa själv samt rdm och vdm men moddare kan man hjälpas åt och då skriver man i en staff chatt så skriver man där vart moddaren befiner sig och sånt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är ju att man ska bemöta folk med ett bra sätt försöka hjälpa dom inte liksom skrika på utan man ska förstå dom och hjälpa dom så mycket man kan. Man ska ej ha slang ord när man pratar med folk man ska ha en bra ton också.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har skola men jag kommer vara aktiv jag vaknar ju 08:00 sen skola tills 14 eller 15,16 sen kommer jag hem pluggar dushar sen blir det unive tills 21:00 eller 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år har aldrig blivit black listat eller redlist eller något sånt

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja don då kanske man gör fel typ skriver fel nummer till kunden och då blir de ej bra

Tillbaka