Nekad Turk | Medlem ansökning [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176222891/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Marrebarre#0602

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år och kommer från Somalia och heter Shale Kabiri. Shale uppväxt var väldigt tuff då han växte upp i ett uttsatt område i stockholm när han var 16 så började han sälja droger vapen efter ett år så vart han tagen av polisen och han fick 300 timmar samhälls tjänst efter det var klart så ville han sluta med kriminaliteten men det gick inte. För alla hans vänner var kriminaela. Dom åkte tillbaka när han var 18 år pga att hans kriminallitet var för stor och ingen inkomst så när han var ute en dag i somalia så hittade han en nedlag butik så han började tvätta bilar städa och till slut så fick han tillräcligt med pengar så han köpte den butiken så efter 1 år tjänade ham mycket pengar så han flyttade tillbaka till sverige. En natt så träffade han en tjej så dom blev ihop och nu jobbar han inom it och är chef över ett företag och hans flickvän är också chef över sitt jobb. Så efter 2 år i sverige så åkte han tillbaka till somalia och gav ut 10000 tusen till alla isin familj och gav butiken till dom och köpte en hus i sverige åt dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på unive pga av att jag har spelat på unive förut och det var svin kul men tog en paus men vill tillbaka nu har utvecklat min rp väldigt mycket mycket vill också ha bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? all gemenskap och hög rp nivå och alla är bra på rp tycker jag. Det är roligt när en server fungerar så bra. och det finns bra staffs en bra ägare bra scenarion. Och allmänt bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla senarion alla på serven ska ha roligt inte bara 1 person samt ska man visa hänsyn . Och man kan förlora ett scenario man behöver inte alltid vinna

Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers typ drobz1 och cosmo_bt och min kommpis brättade för mig det verkade roligt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top