Accepterad Turgha | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Turgha#4279

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Turgha Dright föddes 1999 så 22 år. Han föddes i en liten by i Skåne. Han växte upp med att hans föreldar var alkolister som har påverkat han mycket. Han blev slagen väldigt ofta av sina föreldar. Inte bara att hans föräldrar var alkolister utan han blev mobbad i skolan mycket. Men det var inget jämför hur det var hemma. De var vissa gånger han blev så slagen att han fick blåmärken. Men den som slog han mest var hans mamma Anna. När Turgha var 15 år så skulle han ut med sina vänner, men innan han skulle gå frågade hans mamma, vart ska du! Turgha blev orolig för han visste att han inte skulle få gå. Men han hade inga väl så han sa till sin mamma vart han skulle. Mamma jag ska ut med mina vänner.

Men plötsligt kommer hans pappa i ful fart och slår ner han. ÄR DU DUM I DITT HUVUD DÅ FÅR INTE LÄMNA HUSET MEDANS JAG LEVER. Till och med grannarna kunde höra hur Turgha skrek för sitt liv. Hjälp Hjälp snälla sluta! Sa att flera gånger men han lyssnade inte, istället fortsatt han bara att slå han. Men som tur var så var hans kompisar utanför deras hus och ringde polis samt ambulans.

När Turgha kom in i sjukhuset så fick han hjälp snabbt. Den dagen skulle han ha dött om det inte var för hans kompisar. Det tog runt en månad för att Turgha blev frisk igen. Men han gick aldrig hem igen utan han åkte till stan och hyrde ett hotell för några veckor. I stan letade han efter jobb och till slut hittade han ett. Det var ett jobb där man fixade bilar (Mekonomen) Han älskade det och till slut förstod han att det är det han gillar, Bilar.

Efter några år i staden så bestämde han sig för att flytta till UNIVE. Han tänkte bara starta om sitt liv på nytt. Hitta ett nytt jobb nya vänner. 22 år var han när han skulle flytta. Det var bara en dröm ingen liten dröm den största han har haft och kommer alltid att ha. Men än idag tänker han på hur han hade det innan. Hans pappa, hans vänner. Allt. Men det är inget han kommer att ha som ett bra minne utan det ända han saknar är sina vänner. De dom gjorde för han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för at jag vill utveckla min RP. Också för att jag söker bättre RP servers, seriösa. Men inte bara jag so blir bättre utan att Turgha får starta om sitt liv på nytt. Börja jobba med de han älskar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna RP är inte som andra. Den är seriös. Det är de som jag gillar. Och jag känner att i denna RP kan jag utvecklas bli bättre på massa saker som exempel högre RP.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid sökt efter en seriös och bra RP. Inte bara det utan min vän tipsade mig denna server för jag frågade han om han känner till en seriös RP han svarade ja och sa UNIVE är nått som passar dig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är ju att utvecklas som person på RP höja min nivå. Men det är också viktigt att ha roligt såklart. Jag hade velat kunna spela med folk som tar RP seriöst följer regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för tillfället har jag bara testat RP på olika server för att lära mig utvecklas lite så jag därefter kan joina större servar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka