Nekad Turgha | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? TD#7267

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag först pratade med två personer om vem som var starkast och sen snackade han skit om mig bara för han var svag och då trodde jag att pipa fjärt något sånt var att jag slår han i hans röv för att han snackade skit men det var något helt annat och så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom från saras och tänkte köpa en bil från Marja lisa m4. Ja saras har en men de är olika den på Marjas är bättre. Jag tar lite bilder till aftonbladet på bilar. Sen kom jag inte ihåg vad som hände och jag blev kickad för något. När jag kommer tillbaka är det två personer utan tröja som går runder. Jag tar av min tröja men sen säger de att det får jag inte ta på den. Jag gör det och frågar varför inte. För att du har inte muskler. Sen skulle jag se vem som var starkast av de två och när jag sa till en av de att han var svagare börja han snacka skit om mig. Sen klickade jag på pip fjärt något sånt och jag visste inte att det var som de var utan jag trodde att det var att man slog han i röven. Men alltså det är sant jag visste inte vad det var. Pippa något sånt vem fan vet vad det är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja alltså jag fattar varför de banna mig fast det var ändå fel för att jag visste inte att det var så som de var. Pippa jag visste inte vad det var och tog det som slå. Fjärt med pippa blev för mig slå i röven. Ja det var ändå en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla de tre har varit misstag som en var att jag missclickade och råka slå nån som ledde till RDM ändå om jag inte döda hon. De andra har också varit misstag förutom en där jag bar runder på en mask och skottsäker väst i stan som jag fattar och därför inte gjorde en ban överklagan på den för där tänkte jag inte efter. Det var den ändå som jag lärde mig av. Men denna också fattar jag att Pippa byter ja du vet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja att låta bli att föröka slå till han för de han sa till mig. Annars var det inget annat jag kunde ha gjort något annerlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att pippa byter inte att slå till utan en helt annan sak en vad jag trodde det var.

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla, samt att du borde tänka mer på vad du gjorde och kunde gjort annorlunda

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka