Accepterad Ture Björkman | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ture Björkman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807279983

Ditt Hex-ID: 1100001327c696f

Vad är din discord tagg? Olle boi#0645

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I detta fall översittare, utnyttjande av makt. Han blev triggad av att jag slog honom fast det var roleplay för han tidigare retat upp oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom en kille (förmodligen samma som bannade mig) och började vara otrevlig såsom att säga "Hallå" så svarade vi och sedan sa han "Käften" så fort vi öppnade munnen osv. Och bara var almänt kaxig och då blev min karaktär väldigt uppretad och slog honom rejält. Absolut inte rdm då han triggat igång situationen och det var ett verklighetstroget scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var glasklart att han bannade mig pågrund av han tiltade, riktigt maktmissbruk. Likt jag skrev ovan så tillät scenariot att min karaktär Ture skulle bli riktigt upprörd och han hade vapen på sig och kunde lätt döda mig men var inte tillräckligt duktig helt enkelt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer iallafall bara ihåg en och det var en felaktig ban för copbait som jag lyckades överklaga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda. Det hade varit väldigt konstigt ifall jag inte reagerade på något sätt i och med sättet han betedde sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer ta det mer försiktigt då vissa admins tydligen tar ut sin ilska med bans. Detta har aldrig hänt tidigare men det var så uppenbart att denne gjorde det för att han blev grinig. Jag är whitelistad och väl medveten om alla regler på servern och är 100% säker på att jag inte bröt mot något under mitt agerande och rollspelande. Ha det bäst!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka