turboturken
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656539827127114/
Ditt Hex-ID: steam:110000112fb1de9
Vad är din discord tagg? turboturken#4661
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 5
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte. råka köra över en kille som stog mitt i vägen kanske !
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. råka köra över en kille som stog mitt i vägen och sen hoppade jag ut och fråga hur det gick med han och då va han dryg och sate sig i min bil så jag inte kunna köra sa åt han 100 gånger man han bryde sig inte och jag skrev /me sparkar ut dig. man brydde sig inte till slut hoppade han ut och ställde sig framför min bill sa åt han men han lyssna inte så jag körde på han!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han var i väggen och var dryg!
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft mer bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket.
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:110000112fb1de9
Vad är din discord tagg? turboturken#4661
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 5
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte. råka köra över en kille som stog mitt i vägen kanske !
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. råka köra över en kille som stog mitt i vägen och sen hoppade jag ut och fråga hur det gick med han och då va han dryg och sate sig i min bil så jag inte kunna köra sa åt han 100 gånger man han bryde sig inte och jag skrev /me sparkar ut dig. man brydde sig inte till slut hoppade han ut och ställde sig framför min bill sa åt han men han lyssna inte så jag körde på han!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han var i väggen och var dryg!
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft mer bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket.
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja