Accepterad Turbopöjken | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbopöjken

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045514344/

Ditt Hex-ID: 110000140af9468

Vad är din discord tagg? TurboRÖÖJ#9335

Vem var det som bannade dig? ~Flame

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall ~Flame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom dem tyckte att jag lallade medans för mig var det en liten rolig grej som jag inte trodde skulle bli så allvarlig som den blev. Det ända syftet med det hela var bara att komma på en lite udda karaktär som lätt gör så folk kan känna igen mig, vilket gör att jag får många kontaker och vänner att hänga med i stan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag sprang runt och hade lite kul och drog till några sköna animeringar, som kan ha gjort folket kring mig lite obekväma. Vilket inte alls var tanken med det hela. Jag hade gjort en helt ny karaktär som som jag hade tänkt rpa en homosexuell man som inte har några gränser, vilket enligt mig borde vara helt okej eftersom det endast var min karaktär. Jag har även sett andra folk som har sprungit runt och gjort samma sak som mig men inte hänt något med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är både en felaktig ban men ändå inte eftersom att jag gjorde fel men tyckte det var lite hårt med en ban direkt, hade kunnat tagit en varning först för att fatta att det jag gjorde var dumt just då i stunden. Jag kan brösta bannen men det hade varit sjukt skönt att bara få komma in på servern igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Men blev borttagen på grund av att det inte var jag som gjorde fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade behövt ha sunt förnuft just då i stunden och bara hålla mig till min vanliga karaktär istället för att göra en ny som kanske är lite skum för rp då. Jag fick en dum ide som jag tyckte var lite roligt i början men när bannen dök upp ångrade jag mig direkt. Om jag bara hade haft sunt förnuft så hade inte detta hänt. Plus att det typ bara var 10 pers inne på servern när detta hände så tänkte jag att det inte är lika allvarligt som om det hade varit 200 pers inne

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! jag har lärt mig att alltid ha sunt förnuft och inte få någon knasig ide som är rolig för stunden, för i efterhand är det ju inte lika kul.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka