Accepterad turboo00 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

turboo00

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad är ditt discord namn? turboo00

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Hassoni Rapson han är 25 år. min karaktär har haft en ganska svår uppväxt då han har flyttat mycket och levt själv med sin mamma då hans pappa dog när han var liten, eftersom mamman bara jobbade var det dåligt med pengar och Hassoni kunde inte göra aktiviteter, men en sak Hassoni alltid gjorde var att mecka på hans pappas gamla bil, denna bil hade varit hans pappas projekt innan han dog men när Hassoni blev runt 12-13 bestämde han sig för att han skulle göra det till sitt egna projekt, sen dess har Hassoni haft stort intresse i bilar. Men för något år sen fick hans mamma cancer och gick bort, då bestämde han sig för att han skulle flytta och bli bil mekaniker. Det är därför han flytta hit han vill ta tag i sitt liv och bli en bra bil mekaniker och skaffa sig en fet bil t.ex. mercedes eller bmw.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och erfaren RP, jag har kört RP i runt 2-3 år nu så jag har mycket koll på regler osv. jag kan bidra till långa och roliga scenarios med mycket social rp, och jag siktar också på att bli servervakt eller något liknande i framtiden och då kommer jag se till att rp:n på denna server utvecklas och blir roligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna utan att ha kul också, för om man bara spelar för att vinna själv blir det inte roligt för den andra parten. scenarios är mening att det ska va roligt för alla, som t.ex. om man rånar en bank och typ skjuter alla poliser då blir det ju inte roligt för poliserna (och det är lite fail rp men ni förstår).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna och jag förstår verkligen. t.ex. suntförnuft asså du ska lixom tänka hade jag verkligen gjort dethär i verkligheten asså inte tänka orealistiskt asså det bygger mycket på rimlighet. copbait det är när du t.ex. åker förbi polisen jätte snabbt för att dom ska jaga dig eller att du puttar eller slår polisen av ingen anledning bara för att få deras uppmärksamhet jag kan mer men det är inte så mycket plats så aa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet somsagt jag har spelat RP i nästan 2-3 år så jag känner mig mycket erfaren, jag har varit staff på några servrar så jag vet verkligen hur rp fungerar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag vet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka