Nekad TurboHulken_ | Beslut Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
403
Reaction score
35
Ditt discord namn: TurboHulken_

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad för typ av beslut gäller det? elitedonator-2025 medlem-krim- test medlem (9 onde dagen var jag på)

Vem/vilka tog beslutet? ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte några staffs sa i supp efter jag fick indragna att jag lallade men de visade inte beviset.

Hur är beslutet felaktigt? För att efter hag stängde av mitt spel gick jag och tog en dusch sen ringer min vän mig och säger kolla discord du fick indragna då går jag in i discord och skriver till 3lvis som drog min krim och hon sa att en ankeshof (en staff) drog mina roller för lall och då skriver jag till staffen i pm om jag får se beviset men han ignorerar mig sedan så pratar jag med andra staffs fast de vill ej få tag på ankeshof eller visa beviset. Och innan jag stängde av mitt spel så kommer jag ihåg att en grabb lalla och tackla min vän i rullstol för att bugga han då tackla jag grabben och kanske slog han kommer ej ihåg fast det var självförsvar inom rpn inte lall. Och sen skriver ankeshof eller en annan staff i ooc sluta slåss en regelbrott gör inte en annan rätt då så förstod jag vad han mena och då slutade jag försvara min vän.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag fick inte se på beviset blir bara ignorerad i pm. https://limewire.com/d/zn7jb#jQk8snpJCO

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Kan vi göra en deal om jag får tillbaka mina roller och tillbringar en dålig rp och missköter mig så får du dra min krim, vill jättegärna rpa med mina vänner och bevisa mig att jag som har varit medlem på servern i 1år kan bete mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka