Nekad Turbo gassen 3.0 | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turbo gassen 3.0

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014082278/

Ditt Hex-ID: 11000013ecff6e6

Vad är din discord tagg? Gassen#9330

Vem var det som bannade dig? Jag minns inte till 100% för att det var så länge sedan men jag har för mig att det var alex google men vet ej om han är staff längre.

Hur lång tid var din ban? 60 men blev klacksko bannad och vet ej vrf och jag blev unbannad och sedan blev bannad för ingenting för ungefär 4 veckor sedan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? klacksoban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så att jag satt och snacka med folk i fjallbackens discord när den var ny startad och då sa staffsen och janne om jag skjuter alla som står vid torget så får jag en massa belöningar när servern startar upp igen och då gjorde jag det men fick aldrig mina belöningar och nu ångrar jag mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt typ 10 st vid torget medans jag satt med staffsen och dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt för det jag gjorde och så visste jag att jannes server inte skulle hålla och nu ångrar jag mig så jävla mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då jag har blivit bannad massor av gånger och den senaste 7 månader sedan så minna jag ingenting men jag har kört på en annan server och jag blev inte bannad en enda gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lyssan på staffsen och att aldrig lämna unvie

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till 110 procent

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka