Accepterad Turbo | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Användarnamn: Turbo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368979966/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Turbo

Vad är din discord tagg? Turbo#2239

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming. Återstår: 2 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte jag krockade in i en vägg i max 20 KMH och låg ner i typ 30 sek sedan klev jag upp och började åka så de var väll dumnt att kliva upp efter de men de är inte omöjligt att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte efter min kompis som trodde de var en annan så jag var tvungen att jaga hon ett tag och sedan stannade hon och för jag lyckades stänga in hon i ett ställe och då så sog hon att de var jag sedan så vart hon lite sur och tog min bil och åkte. jag tog då hons hoj och började åka mot bärgaren för att ta ut en ny bil eller hoj jag började åka och då gick de inte att svänga så jag saktade in mycket och sedan så krockade jag men inte hårt. jag låg kvar i ca 30 sek och sedan så klev jag upp och åkte efter en stund mot bärgaren och då så när jag åkte typ 10 sek så blir jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tyckte de inte riktigt var en felaktig bann men tyckte dom kunnat ta in mig i support och frågat vad jag gjorde och så jag kunnat försöka förklara mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg förutom att 2 av dom var felaktiga tyckte jag iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ligga kvar ett tag till men det är ju de att vad ska man gör om de inte finns någon i närheten av en. men ska självklart tänka efter nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska ställa sig upp efter en sån krock och att jag ska tänka efter och tänka mig för nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka