Accepterad Turbfx | Ban Överklagan [Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155894163/

Ditt Hex-ID: steam:11000014743d793

Vad är din discord tagg? turbfx

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-24 233648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde en emote för att krascha med mening för att undvika ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev jagad av en snut som försökte göra trafikstopp på mig, han körde framför mig så jag backade körde ut på motorvägen och sen hamnade jag i en krock. Efter det kom polisen och riktade på mig och då gjorde jag emoten för att undvika scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban och jag erkänner att jag gjorde det med samvete om att jag kan åka på ban och indragna roller. Trots allt tänkte jag inte på konsekvenserna och utförde det ändå. Jag tar allt ansvar fullt på mig men med denna överklagan vill jag bevisa att jag har mognat till och inte kommer utföra något sånt här grovt igen om jag får komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för två shoot on sights. Båda gångerna var missförstånd och jag har lärt mig från misstagen jag gjort. Samt en emote abuse ban där jag låg ner i min bil med en emote. Sen också av pwg där jag inte rpade på skadorna efter att jag krockade in i en vägg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat vidare på scenariot och inte varit tråkig som duckade ett scenario bara för att jag förlorade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, rpa alltid vidare och var inte en tråkig jävel som gråter bara för att man förlorar ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka