Nekad TUR31 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TUR31

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Ditt discord namn: tur3.1337_43295

Ditt Hex-ID: steam:11000016e87ef87

Vad för typ av beslut gäller det? perma ban, indragen krim samt indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? Wazy och hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att jag blev bannad för att jag satt i en Discord-kanal och delade min skärm samtidigt som jag använde fusk. Det var ett stort misstag från min sida, och jag tar fullt ansvar för det. Jag inser nu att mitt beteende inte bara bröt mot reglerna, utan också påverkade spelupplevelsen negativt för andra spelare. Att fuska och dessutom visa det öppet var respektlöst både mot communityn och mot de som arbetar hårt för att hålla servern rättvis och rolig för alla. Jag ångrar verkligen mitt agerande och har lärt mig en viktig läxa av detta. I framtiden kommer jag att respektera reglerna och göra mitt bästa för att bidra positivt till communityn om jag får en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? det var absolut inte en felaktig ban. jag förstår varför jag blev bannad då jag fuskade på servern och jag ber verkligen om ursäkt då jag förstör min och andras rp. men jag gör en beslut överklagan då jag fick indragna saker ocg ber om ursäkt över allt och det ska absolut inte hända igen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan ej då bilden går ej att visa och länken är fuckad då det står min farsas namn

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka