Accepterad Tuppsmutset | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuppsmutset

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232041930/

Ditt Hex-ID: behövs inte för denna ban

Vad är din discord tagg? tuppsmutset

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han måste skydda servern från felaktigheter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han hade skickat ett långt meddelande om att folk skulle börja bete sig i allmäna chatter, då skulle jag skicka en reaktion till chatten och råkade ta fel emoji. Jag skulle skicka en tumme upp men råkade skicka en döeskalle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde den rätta saken i att banna mig men samtidigt fel då jag inte skrev det med flit. Sen så gjorde jag ju också frl då jag faktiskt skrev emoji.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad på UNIVE innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade kunnat kolla ännu noggrannare på vad jag skulle skicka innan jag skickade det

Har du lärt dig någonting efter din ban? att titta noggrannare på vad jag skickar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Bra att du förstår ditt misstag men jag vill inte se samma misstag från dig igen.. Du kommer dock inte få tillbaka din medlem utan du får ansöka om nytt om en vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka