Accepterad Tuppen123 | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuppen123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? tuppen_

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2003

Berätta om din karaktär. Anders Olofsson och är just nu Polisassistent (4års). Anders har blont hår med blåa ögon dvs en riktig svenne. Anders uppväxt var väldigt jobbig som yngre men blev senare med tiden bättre, Det började med att hans mamma dog vid hans födsel, Detta resulterade dåligt för då var det endast hans pappa kvar som han skulle växa upp med. Hans pappa jobbade på en verkstad som han har ärvt av sin far sedan innan som gick bort i cancer. Hade tjänade inte mycket men han klarade sig så att Anders fick mat på bordet, Anders levde med detta och klarade sig helt okej ända tills han blev 16 så började hans far dricka mycket då hans verkstad inte gick så mycket vidare och därmed drack så pass mycket så att han tog självmord och glömde Anders totalt. Anders var inte myndig så han fick flytta till fosterfamilj som fick ta hand om honom och det var där det spårade, Anders ville inte flytta till några han aldrig träffat, ingen har frågat honom vad han vill. Tiden går och Anders blir äldre, när han kommer upp vid 18 år ålder och blir myndig får han bestämma själv om han ska flytta ut eller inte. Anders går sista året på gymnasiet och pluggar Juridik som därefter vill han gå polishögskolan. Anders tar studenten med alla godkända betyg mestadels utav betygen är högre än "G" och nästan uppe i "MVG.
Polishögskolan!
Nu när tiden var inne för Anders så var det dax att gå Polishögskolan nu direkt efter han har gått lumpen, Han har pluggat så in i för detta och ska klara det, Han har gymmat en hel del nu under det militära och även då utanför såklart så dem sakerna bör inte vara några problem. När Anders kommer dit på sin första dag så ser han sin kärlek direkt (Kärlek vid första ögonkastet) En otroligt vacker och fin tjej som han kommer ihåg sedan innan men han kan inte komma på vad hon heter, Anders går närmare och frågar vad hon heter, Det var Leia från 6an som han fick sin första kyss ifrån. Som tur väll var så kommer inte Leia ihåg Anders och det var tur, Nu var det dax för första lektionen någonsin på polishögskolan nere i Malmö.

Klar!
Anders hade gjort det, han klarade utbildningen och är nu redo för tjänst. Hans första dag så blev han satt i Polisdistrikt Region Malmö 211 32. Allt går bra och han blir uppsatt högre och högre med tiden och därmed får vara med och utbilda där han själv var för några år sedan.
- Varför ansöker du just till detta Chefsjobb? (Utveckla): Jag ansöker just till detta chefsjobb för att jag kan mycket inom den polisiära linjen, Jag kan detta jobbet och vet hur det fungerar, vilka situationer och konversationer man ska göra i tur ordning. Jag kan näst intill många av reglerna och lagarna, Ubildningar.
- Varför ska vi just välja och Godkänna dig till detta Chefsjobb? (Utveckla): Ni ska välja mig var att jag är en person som är väldigt rolig och seriös utav mig och även då att jag är noggrann dvs att jag gör saker och ting rätt och om man gör fel så får man göra om det är inte mer med det. Jag är en flitig och skön person som går att skoja till det med men bara till en viss gräns och även då i vilket sammanhang man väljer att göra det i. Ni ska också välja mig för att jag har mycket erfarenheter osv i detta yrke och kan mycket om det polisiära. (Ni kan få se gammal dokumentation vid ett annat tillfälle), Jag jobbar också mest praktisk för det är då flestadels personer lär sig inte bara med att skriva, skriva och skriva hela tiden för utanför detta så har man (två huvud dvs 2 skärmar) som du kan se allt på och även då fuska på vissa saker därför kommer jag också vara hård vid anställningar och även vid andra tillfällen såsom utbildningar osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina erfarenheter utav mitt rp då jag har spelat ett väldigt bra tag och sedan då att jag kan ge och ta i rp. Jag kommer att bidra med mycket scenarion och ett roligt rp till både mig och andra samtidigt. Jag kanske också kan göra att andra förbättrar sitt egna rp för att dem har rpat med mig så dem kanske hittar nya saker dem inte har gjort innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man både ger och tar i rp dvs att man kan förlora scenarion och även då offra ssaker ibland bara för att man ska kunna ha roligt och inte bara vara egoist för att kunna vinna sitt scenario.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och har spelat här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka