Nekad Tuppen123 | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tuppen123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? TUPPEN#7378

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2003

Berätta om din karaktär. Anders Olofsson och är just nu Polisassistent (4års). Anders har blont hår med blåa ögon dvs en riktig svenne. Anders uppväxt var väldigt jobbig som yngre men blev senare med tiden bättre, Det började med att hans mamma dog vid hans födsel, Detta resulterade dåligt för då var det endast hans pappa kvar som han skulle växa upp med. Hans pappa jobbade på en verkstad som han har ärvt av sin far sedan innan som gick bort i cancer. Hade tjänade inte mycket men han klarade sig så att Anders fick mat på bordet, Anders levde med detta och klarade sig helt okej ända tills han blev 16 så började hans far dricka mycket då hans verkstad inte gick så mycket vidare och därmed drack så pass mycket så att han tog självmord och glömde Anders totalt. Anders var inte myndig så han fick flytta till fosterfamilj som fick ta hand om honom och det var där det spårade, Anders ville inte flytta till några han aldrig träffat, ingen har frågat honom vad han vill. Tiden går och Anders blir äldre, när han kommer upp vid 18 år ålder och blir myndig får han bestämma själv om han ska flytta ut eller inte. Anders går sista året på gymnasiet och pluggar Juridik som därefter vill han gå polishögskolan. Anders tar studenten med alla godkända betyg mestadels utav betygen är högre än "G" och nästan uppe i "MVG”

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina erfarenheter utav mitt rp då jag har spelat ett väldigt bra tag och sedan då att jag kan ge och ta i rp. Jag kommer att bidra med mycket scenarion och ett roligt rp till både mig och andra samtidigt. Jag kanske också kan göra att andra förbättrar sitt egna rp för att dem har rpat med mig så dem kanske hittar nya saker dem inte har gjort innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ge och ta dvs att man ska kunna förlora scenarion man ska inte alltid försöka göra allt för att vinna man ska också kunna förlora så att man också kan förlora.

Hur hittade du Unive? Har spelat här innan och ville gå tillbaka

Vidare till intervju du har 48 timmar på dig! Lycka till!

Tillbaka