Nekad tunarasse | Medlem ansökning|Pippsa_756

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tunarasse

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Tunarasse#3866

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Arne nilsson 46år kommer från Polen flyttade till svergie med sin familj (sin mamma pappa syra) när han var 20 år . Hans far och farfar var kriminella han har levt i ständig stress och samtidigt exotiskt med mycket resor och pengar senare i hans liv blev hans far dödad och det har Arne inte kunnat släppa så han har gjort ett val att gå den kriminella vägen för att möta dom som dödade hans far.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till Servern kommer jag kunna bidra med rolig och unik rp i samband med det som händer på servern, Roliga scenarion för båda parter och göra så att alla jag spelar med har en bra upplevelse och kan göra roliga scenarion med dem jag spelar med bland annat social rp och annat roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra scenarion så att båda sidorna vinner eller att först vinner en sida sen kanske den andra sidan vinner scenariot, att alla scenarion ska vara att man vinner och förlorar. eller att de ska vara roligt för båda parterna. T.ex om man gör ett bank rån så har man en helikopter och dem har bilar. De blir ju tråkigt för att de är så kort scenario.

Hur hittade du Unive? youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka