Accepterad Tulle | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tulle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? tulle534

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Tulle#8469

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1984

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Tulle, är bakgrund på ett senare liv och han är fylld av glädje och tar lite av dagen som den kommer och planerar ingenting speciellt. Och som den människan han är så råkar han alltid i trubbel på nåt konstigt sätt men i slutändan så löser han det mesta det mesta och det brukar bli ganska bra. Och sen tidigare liv har han även jobbat som vaktmästare och i butik men hans dröm att börja köra taxi. Och så är han väldigt intresserad av sport och fotboll är ett utav han största intressen men på senare tid så har även börjat träna för att hålla kroppen i trim.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att kunna bidrag med bra och sunt förnuft i dom olika scenarion som händer. Och jag mycket egenskaper inom vaktmästeri och har jobba mycket i butikaffär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna ha möjligheten till att t ex kunna jobba som taxi och vill kunna utveckla mig mer och sen vidare utveckla mig som tex polis eller ambulans.

Hur hittade du Multistaden? Jag råkade hittade den utav en slump via google när jag sökte på roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är bara att kunna ha kul och sen kunna utveckla min karaktär

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på nån.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka