Nekad Tuggummikillen | Ban överklagan [Nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuggummi

Icke Medlem
Meddelanden
1,433
Reaction score
54
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810879098/

Ditt Hex-ID: 110000132b3547a

Vad är din discord tagg? Tuggummikillen Extra#8557

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar (en dag kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Swiipe valde att banna mig för jag sökte igenom en död person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Där man spawnar på torget, låg en död person. Jag hade dött precis innan och en person lyfte mig till sjukhuset. Jag tänkte göra samma sak. Men istället för att lyfta så råkade jag trycka sök igenom. De frågade mig vad jag gjorde men jag han inte försvara mig innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var lite av en felaktig ban men det var nog mest mitt fel. Jag tryckte på fel knapp men när jag kom in i menyn där man kan ta saker, så tog jag en ostmacka. Det var nog mest mitt fel men jag skulle gärna villja att min ban försvinner så jag kan spela Multistaden (jag har inget annat för mig).

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad. Första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försäkrat mig om att jag var på lyft, men också så skulle jag ha tänkt en extra gång innan jag tog ostmackan. Jag är ganska ny till multistaden, har bara varit här en vecka. Jag har blivit igenomsökt av folk flera gånger utan att det hänt något till dem. Så jag trodde man fick göra det. (Jag försår om ni inte unbannnar mig det skulle vara kul och komma tillbaka.)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Inte ta någons ostmacka eller någonting annat för den delen men också försäkra sig innan man gör något.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top