Nekad Tuggummikillen | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tuggummi

Icke Medlem
Meddelanden
1,433
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2008

Vad heter du på discord? Tuggummikillen Extra#8557

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15-20.
7-8 Tisdag 16-20.
Onsdag 15-20.
Torsdag 16-20.
7-8 Fredag 15-18. 20-00.
Lördag 10-14 16-22
Söndag 10-14 16-20

Hur länge har du spelat på Unive? 14 Feb

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Först ge de som inte följer reglerna en varning/kick. Forsätter de så blir det bann. Om det är allvarligt går jag in i Support och förlänger den.
Alltså. Jag vill göra Unive bättre, mindre lall.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill göra Unive bättre! Det är alldeles för mycket lall, mycket på sjukhuset, där jag jobbar, folk svarar inte med /me vilket är failrp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet ganska många regler, och jag tycker det blir många /reports från mig. Och sen händer det inget för att de inte har tillräckligt med bevis.
Jag är ganska vass eftersom jag vill ha en bra rp.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är kunnig om de flesta regler. Jag skriver mycket /reports, så om jag har möjligheten att svbanna/kicka, så blir det enklare. Jag kommer sköta mitt jobb och inte lalla och använda mitt jobb rätt.

Varför vill du bli servervakt? För det är så himmla tråkigt, när man försöker rpa, sen, out of the blue. Kommer någon och bara slår, nu är det ju bättre eftersom det finns enablepvp. Även kunna rädda folk genom /revive när inte "rädda person" i f6menyn fungerar. Blir bättre rp. Även kunna banna folk som lallar, inte följer regler. Jag vill även hjälpa staff teamet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Hmm.. Sådär... vet att det finns /revive [id], /goto [id], /bring [id] /kick kanske också. Har inte jätte bra kunskaper om vad man ska skriva, men det kan vi fixa sen!

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 1. Sunt Förnuft-inte överklagad. Jag råka söka igenom en person när jag skulle lyfta han till sjukhuset.
2. halvooc-överklagad Jag skrev ooc i /me chatten. Trodde man kunde skriva där om micken inte fungerade. Har lärt mig det nu!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Skulle du jätte gärna kunna utveckla?
Gör en ny om en vecka.

Tillbaka