Accepterad tuggum2 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuggum2

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Wincent

Vad är ditt discord namn? tuggum2

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Andersson 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? .Bästemd. .Mogen. .Nogran.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran Andersson var en väldigt utsatt och mobbad pojke som liten och han mår inget bra över det men han tar dagarna som kommer och försöker göra det bästa av situationen! Han är överlag en väldigt omtänksam kille som är 35 år gammal och vill allas bästa och inte vill att någon mår dåligt. Men om någon är väldigt elak mot honom så kan han få ett väldigt temperament men han kan idag kontrollera det så han inte blir lika arg!. Görans största dröm var att bli Polis så ingen behöver bli utsatt som honom och han vill inte bo i ett samhälle där folk är kriminella springer runt!. Men idag vill han bli som dom och komma tillbaka till MC livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? På en RP-server kan jag påverka genom att skapa bra karaktärer, komma med kreativa ideer och hjälpa andra spelare. Jag kan göra spelet mer spännande genom att vara aktiv, stötta gemenskapen och följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det bara inte är jag som ska göra något eller komma fram det betyder att jag ska låta andra vinna och hjälpa andra att vinna. ( du kan förlora ett ett scenario och låta dom andra vinna de)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja (Jag drog vapen vid Marja Lisas och har lärt mig att jag ej ska de och läsa Krim reglerna en gång till) Det var ett tag sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming (Man tar information utanför spelet in i spelet.) Powergaming (Powergaming är att du gör något orealistiskt som att åka uppför ett berg med en Lambo.) Poor RP ( Poor RP innebär att man spelar dåligt rollspel.) Fear RP (Fear RP är att man ska väna om sitt liv till exempel ifall någon riktar en pistol mot dig.) VDM (VDM är när man använder sitt fordon som sitt vapen.) RDM (RDM är Random deathmatch det innebär att du blir dödad utan anledning.)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dyslexi

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka